INNHOLDET ER PRODUSERT AV INNHERREDS ANNONSEAVDELING
Det er et spørsmål jeg får fra kunder med jevne mellomrom.
Hvis du benytter et rekrutteringsbyrå eller setter deg godt inn i LinkedIn har du tilgang på et stort antall mulige kandidater gjennom søk.
Gjennom målrettede annonseprodukter og tjenester i LinkedIn kan du identifisere og kontakte mulige kandidater direkte, med utgangspunkt i eksempelvis stillingstittel og geografisk nedslagsfelt. Jeg har selv benyttet produktet på vegne av kunder og det er spennende å få ut en liste på 140 navn med mulige kandidater, i det riktige nedslagsfeltet og med riktig bakgrunn.
Hvorfor i alle dager skal jeg da gå ut bredere?
Før du konkluderer kan det være lurt å tenke gjennom følgende:
Jeg skal ikke konkludere for deg, men jeg har noen personlige erfaringer etter å ha gjennomført noen hundre kandidatintervjuer i forbindelse med rekruttering til Adresseavisen:
Det finnes mange dyktige digitale markedsførere som kan hjelpe deg. Pass på at du benytter noen med tilstrekkelig bransjeinnsikt. Først da vil man kunne utnytte mulighetene og unngå fellene.
Uansett konklusjon om graden av målretting, kan vi hjelpe deg med annonsering på tvers av digitale kanaler og nettverk som finn.no, adressa.no, vg.no, lokale nettaviser, LinkedIn, Facebook og andre sosiale nettverk. Vi sørger for at annonsen din vises i trygge og relevante omgivelser til riktige målgrupper. Vi er også behjelpelig med kanalspesifikk kommunikasjon og utforming.
Ta kontakt for en uforpliktende samtale om hvordan vi kan hjelpe deg.
INNHOLDET ER PRODUSERT AV INNHERREDS ANNONSEAVDELING
Innholdet i denne artikkelen er ikke laget av redaksjonen, men av Brand Studio, en del av avisens annonseavdeling. Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser er utydelig merket, gi oss gjerne beskjed på e-post. Synes du denne type artikler ser spennende ut for din bedrift, ta gjerne kontakt på samme e-post